Fullt upp.

Har verkligen haft fullt upp nu över helgen.
I fredags blev det lugnt och ladda upp inför lördagen.
Då blev det monster jam, kan ladda upp video sen, sjukt maffigt!

På söndagen blev det stall på morgonen sen iväg och äta hos svärfar och svärmor, sen hämtade vi mamma och kaj från kryssningen och hämtade Texas, lite sånt.

Nu ska jag snart ut och rida ett par hästar till i stallet.

Btw så har Nappe flyttat, han som jag höll på med, känns så j*vla kul att så fort jag sätter igång någonting så går det åt helvete, men ja. Dessutom så verkade han gilla att stegra, märktes tydligt när jag red honom sist, ställde sig typ 4-5 gånger, rätt upp. Kändes lite ostadigt.

Ja, så Maria hämtar mig om typ 20 minuter, så måste klä på mig nu.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Okej, tack :)

http://dayswithjen.blogg.se/bloppis

2010-11-15 @ 12:43:41
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0