Dålig update idag.

Lyssnar på låten som jag ska ha på min begravning och skriver lite, sen äter jag ju såklart.
Har packat ner lite bullar och äpplen, blir en lång dag i stallet idag.
Ska se om jag kan rida i vädret, har saknat min king, inte träffat honom på två dagar!
Känns så elakt och dumt så nu ska jag mysa ordentligt.
Jag saknar Hagnesta, allt kändes så skönt där, King trivdes verkligen.
Inte lika bra här dock, men det kanske kommer.

Juste, åter till ämnet. Jag kommer inte uppdatera någonting idag, ja eftersom jag ska vara i stallet som sagt.
Älsklingen är på väg hem nu och mamma också, hon har köpt gardiner till mig - ååh gulledig! ♥
Min mamma är bääääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0