Börjar jag bli vuxen?

Eller är det bara jag som känner så?
Helt plötsligt börjar jag strunta i alla dryga kommentarer och allt provicerande.
Har börjat tänka på mitt yttre och min egen hälsa.
Jag har börjat lägga saker bakom mig och tänka på framtiden.
Det har aldrig funnit för mig förut, aldrig någonsing.
Jag har börjat bry mig över hur jag vill ha den hemma, hur det ska se ut.
Hur man kan göra om.

Sen vill jag bara tillägga att jag har faktiskt lagt ner yxan mot kissie, så fort hon skriver någonting korkat eller proviserande så blir det liksom mer: " Jahapp, dumt att vara ärlig, meen.. Man vet ju att hon gör allt för sina läsare" Typ så. Sen när jag läser Dessies, den som vuxen så mycket, som alla tycker. Utom jag, då är det mer: "Uuuh, synd om dig j*vla bimbo" Jag ryser när jag ser människan, hon tror verkligen att hon är någonting för att hon har några läsare. Det är någon jag verkligen tröttnat på, så sjukt ointressant så hon plockas bort från min lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0