Texas är trött nu :D

Åh, jag är fortfarande arg på blogg.se . Nu har den lagt upp massa nuffror vid mitt inlägg, och de går inte att få bort.
En annan bra sak är att medlemmar har 10% rabatt på melba, ME LIKE ! Sen har mitt paket från HM kommit, dock något för tidigt !
De sa att det skulle ta en vecka, och jag har inte hunnit få pengar ännu, men vi får se.
Nu kommer min kära Marcus hem också, så ska äntligen få duscha.

Har ju Texas här, min pappas vovve, så vill inte lämna honom själv. Vi var ute över en timma i hundgården och lekte förut, det tyckte han var skönt - fast nu sover han.
Fick även ett ragg på typ nio år, haha ! Han kom fram och hälsade, sen cyklade han iväg. Sen väntade han in mig och tyckte att Texas hoppade mycket, jag svarade och gick vidare. Han cyklade ikapp och sa hejdå, sen cyklade han iväg :P Söt pojke !

Han påminde lite utav min lilla bäbis i hamnen som härmade mig med allt ( Nej det är inte min, jag kände den inte heller ) men iallafall, minns du den Malin ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu när nu skrev det kom jag och tänka på det.

Så jäkla roligt :P

2010-03-28 @ 22:59:34
URL: http://malinwennberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0