Natti natti .

Nu tänkte jag lägga mig, hade helt och håller glömt bort att jag skapat en ny blogg, så det kan gå ;)
Ska be kaj att kolla på den här bloggen när han har tid också, så den blir lite snyggare, nu ser den ut som crap.
Ska se om han har tid någon dag på jobbet när han har tråkigt .
A, nu ska jag gå och peela ansiktet, ta en cigg och lägga mig tror jag.

Längtar på mitt paket som förhoppningsvis är på väg också, sitter och letar efter lite grejer över nätet .
Funderar på att ha en bloppis också, vad tycker ni om det ?
Slängde dock typ två sopsäkar med kläder för ett tag sedan. Det sög ju nu, men men vi får se hur det blir med det. Kanske rensar i morgon, det får vi se.

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0