Ikea.se fail .

Nu är vi hemma och allting är fixat för idag, om ungefär 45 minuter är det earth hour, tänker ni delta ?
Fotade även ALLA kläder som jag ska sälja här på bloggen igår, det var ganska mycket.
Mer om idag, vi kom ju givetvis inte iväg i tid som vanligt, och vi valde nog den dummaste dagen, löningshelgen - vad hade vi trott ? USCH ! Fyfan vad folk, överallt, trängdes, puttades och var verkligen överallt .
Tanken var ju att vi skulle köpa en bäddmadrass, men när vi kom dit så hittade vi inte den vi skulle ha. Så vi frågade, och då hade det varit fel på deras system så de hade angett fel pris ! Tror ni man blev någe sur då ? Så vi köpte allt annat som vi tänkt köpa istället .
Men vi överlever nog :)
Blev ett svart avlastningsbord, toalettborstar, snurrbräda, sänglampor, diskborstar, en gardinstång, ljus, ljushållare. Ja, osv . Blev ungefär 600 kronor tror jag, det är rätt mycket om man tänker efter på att det bara var småprylar .

Jag ska bara ligga och gosa med min gubbe under earth hour, sen blir det nog sova. Ska upp tidigt imorgon - Igen :( Lunchfodringen, då får honey en chans att åka ut till verkstan . Nej, vi hörs mer imorgon, godnatt .

Tycker ni att jag ska börja med dagens outfit ?

( Lovar att min blogg blir bättre snart, den är verkligen tråkig för ögat just nu, förlåt )

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0