Har precis ätit, och städat klart, har v...

Har precis ätit, och städat klart, har verkligen inte har haft en lugn stund idag, gick upp vid nio, vintertid. Åkte till stallet för att jag hade lunchen, som ska vara tid tolv halv ett, men klockan var halv två när jag kom ut . Men jag red idag, kändes både kul och konstigt. Jag vill rida mera ! Sen jo älskling och hämtade mig, då åkte vi hem i en liten stund, sen åkte vi iväg till hans föräldrar, och nu är vi här. Trött som attan :( tänkte faktiskt lägga mig och kolla på film, är verkligen helt slut. Imorgon efter sju så kommer Tiger och Calippo . Nej, godnatt på er . Förresten, vad har ni gjort i helgen? Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0