Res dig inte !

Kollar på filmen; Res dig inte.
Ingen har väl missat: Klickar du här får du spö!


Jag själv tycker att filmen är kass, nästan ingen i filmen pratar svenska, inget illa menat.
De bryter som aldrig förr, det är ju inte ens så det är.
Och tro mig, jag har vart i "de gängen" också, inte ens de bryter sådär mycket.
Jag blir irriterad på att man lägger in så mycket brytning, är det konstigt att man får fel uppfattning om människor?
Jag tycker inte det iallafall.
Dessutom hackar den rejält, det är ett stort minus.
Det ger en ingen chans att fastna eller ens orka kolla.
Enligt mig skulle den här filmen kommit ut för några år sedan, när detta var aktuellt.
Jag tycker liksom att just detta har avtagit lite.
Men visst det är bättre sent än aldrig.

Som nu, jag bloggar och lyssnar endast på hacket, kollar lite ibland, smsar i mellan.
Ja ni märker själva, hur bra är den då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0