Rabies smittad åsna update.

Nu får det tamefan i mig vara nog !
Du är för i hevlete vuxen nog att lära dig att kommunicera, eller har du aldrig lärt sig det?
Dit dumma jävla helvete!
ÅÅÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRIBANNAD !!

Seriöst, jag har alltid tyckt att du varit klok nog, men det har bevisat raka motsatsen.
Och ingen ställer upp heller, vad fan har du åstakommit i ditt liv? Inte ett jävla skit jag är så arg just nu.

Jag har så jävla ont i magen nu bara för jag har ett stort jävla vredesutbrott på dig ditt AAAAAAAAAAAAAAAANUUUUUUUUUUUUUUUUUUS !

Ni som känner mig väl vet vad det handlar om, NEJ JUSTE FÖR ALLA MINA FITTVÄNNER HAR LÄMNAT MIG FÖR ATT NI ÄR DUMMA I HUVUDET !

Ensamvarg var det ja, förutom min älskling, det är den ända jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Saraa

Jag finns här för dig tillan, jag ville bara säga det. Jag sitter i precis samma sits som du. Slla vänner lämnar. Tur vi har våra pojkvänner :)

Finns <3

2010-07-28 @ 15:50:22
URL: http://axelssonn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0