Lite av allt.

Ska snart iväg och träffa Samboo, det ska bli roligt.
Har inte vart med henne sen a long time ago, skulle egentligen behöva komma ner och köp ögonbryn och ögonfrans färg till bröllopet, måste fixa klänning och ett par skor, om jag inte använder mina nya älsklingar?
Håller på att träna på att gå i dem, funderar på att klicka hem ett par nya?
Har hittat några billiga, men måste kolla så att jag har ordentligt med pengar först, kanske ska gå ner till banken och göra det i morgon?
Hm, det kanske man skulle göra, då blir jag glad.

Håller även på att testa om jag har lyckats laga diskmaskinen.. hmm?
Tror ni det?
Marcus är tveksam.
Jag vet faktiskt inte. Det var så jävla äckligt när jag tog bort själv vagnen och öppnade filtrena, uuuuh!
Gugg och slem överallt, fan så vidrigt. Men nu går den för fullt, får hoppas på att den blir ren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0