Gårdagar + lite till.

Nu sitter jag hos Marcus föräldrar och har ätit glass och dricker rom & cola.
Vi har varit här och ätit och jag hade klätt mig någelunda snyggt med uppkavlade jeans och ett sött linne.
Men sen bubblade min mensmage fram så jag fick sno ett par shorts och en t-shirt av Andreas och mitt lilla hjärta.

Igår var vi ute på havet med båten, sen låg jag ute på ett berg och solade lite, tog någon öl medans killarna plaskade runt i vattnet.
Efter det så tog vi en Pizza hos Runken sen åkte vi ut med Impalan som började rassla och krångla.
Vet inte hur länge vi var ute, men ett tag iallafall.
Blev hemfärd utan lysen, men vi kom hem helskinnade iallafall.

Nu ska jag kissa och fortsätta läsa lite bloggar.


Kommentarer
Postat av: A.C

mailat^^

2010-07-17 @ 19:07:13
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Helena

Fan vad fin blogg du har :D älskar rosa!

Hur är det med dig då?

2010-07-17 @ 19:41:07
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0