Full rulle.

Dålig update idag, men idag har det varit sista dagen med älskling, för imorgon börjar han jobba :( *buhu*
Har prövade nyss sin kavaj till brölloppet, guuud så söt han var då!
Jag letar fortfarande efter klänning, min svarta med silver detaljet är alldeles för stor i midjan och för liten vid brösten, så jag måste hitta en snart.
Kanske får åka in till stan och kolla så jag kanske kan få tag i en?

Förut så kom Runken, vi åkte in till Donken, sen ut till hästen - stackarn har massa bett :(, sen hem till Helene och Ola, sen hem till oss och sedan ut och kolla läget lite, kollade även på Glee också, men nu sitter vi här och kollar på Ondskan, sen blir det sängen.

Vad har ni haft för er i helgen?


Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Sv: Aha, ser man på! Jag tänkte att de skulle ha ngt med värmen att göra, men nu vet jag!



xxx

2010-07-19 @ 01:06:13
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0