Färgar för fullt.. igen..

Nu sitter jag med färg på ögonen, fanns små lappar som man skulle ha under ögonen, fan så obekvämt det var.
Prövade två gånger och båda gångerna fick jag färg i ögonen, nu sitter jag utan lappar och använder ögonen precis som vanligt, förutom att jag inte petar i dem eller öppnar de överdrivet mycket.
Det funkar precis lika bra, fick dit lite mer färg denna gång, men jag får se slutresultatet sen.

Färgade ögonbrynen i sex minuter till, det blev på gränsen till för mycket, men jag får se imorgon. Det brukar ju ta några dagar tills de får sin riktiga färg.
Hoppas det blir bra!

Har hittat en skitsnygg klänning också, men vet dock inte om jag får den.
Vet inte ens hur den sitter, jag vet bara att den är snygg som fan.
Sen vet jag inte vilka skor jag ska använda, haha !

Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0