Babbel.

Hallå? VAD FAN SKA JAG GÖRA?
Har läst igenom alla mina kommentarer, kanske ska jag lägga upp en bloppis? Vill verkligen få iväg grejerna, ska nog göra en prissänkning.
Dessutom så måste jag göra ordning i garderoberna, ser ut som två jävla bombnedslag.
Den ena är jag 99% delaktig i och den andra typ bara 30% delaktig i..
Marcus behöver nog göra av med kläder som han inte använder, likaså jag.. Men jag försöker iallafall! Jag gillar inte att skiljas från mina saker, jag måste rensa bland mina skor snart. Det är för många.
Eller ja, som jag inte använder iallafall.
Har liksom ett bar höga converse som jag aldrig ens har rört-.-
Jag kanske borde sälja de också?
Hm..
Jag måste gå och fota nu för att lägga upp nytt.
Jag återkommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0