11 dagar i ett inlägg.

Vi åkte upp på Onsdag kvällen för att slippa all trafik, och det gjorde vi.
Istället fick vi en kvällsol i ansiktet hela vägen, det är ju inte så bra eftersom den bländar så någe otroligt, fick släppa på gasen flera gånger.

Torsdag:
När vi kom upp var klockan typ elva - tolv,så det var bara att packa in och lägga sig.
Upp på morgonen för att åka och fiska med älsklingens vänner och släktingar.
Mycket knott och mygg, och vi fick inga fiskar.
Blev öl och fylle gaddningar.

Midsommarafton:
Uuuh, vad onykter jag blev!
Drack en halv platta öl, och en halv sjuttis.
Blev att träffa nya människor, umgås, spela kubb, mysa och dricka hemmagjrod snapps, den blev väldigt lyckad faktiskt.
Jag såg även till att "mitt" lag vann i kubb en gång, känner mig bra ;)
På kvällen, eller ja.. natten så skulle jag "spy". Säger "spy" just för att jag bara dreglar och inte kan spy, iallafall.
Älskling hittade ingenting som jag kunde fortsätta i så jag fick en banankartong ( som har hål i botten) så försäkte hålla mig till sidorna. Just i det tillfället sprang hjärtat ner för att leta efter en hink åt mig, men istället så kom jag ner i underkläderna och började leta efter honom, gråtandes och full.
Så älskling fick gå tillbaka med mig, haha. Söt som jag var .

Midsommar dagen:
Tillbringades i soffan, bakfull, pizza och läsk.
Killarna fixade flotten så att vi senare kunde åka ut på kvällen.
Och det gjorde vi, badade lite och drack öl.

Sen veckan som kom spenderades med att äta hos älsklingens farföräldrar, ta någon öl, grilla lite och bara ha det skönt.
Jag badade för första gången nu i fredags tror jag, sen har vi inte gjort mycket mer faktiskt.
Bara njutit utav livet.

Och nu är jag hemma, kommer inte vara någon jätte update här, vill spendera så mycket tid med min älskling som möjligt nu när han har semester, för det händer ju bara en gång om året.

Så mer av mig får ni imorgon.

Vad har ni gjort under midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0