Viktigt ämne !

Visst är det verkligen synd om de som ljuger så de tror sig själva.
Visst är det synd om dem?
Det är liksom lite Shutter Island över det hela, om ni sett den och förstod?
Iallafall, man blev ju bra knäpp.
Och allting var ju bara i hans lilla huvud, hur han tolkade allting.
Jag tycker att den är så jävla värd, men nu åker jag från ämnet lite grann.

Iallafall Mytomani, visst är det sorgligt? Fatta att bara gå runt och mytta och tro sig själv.
Ex:" Jag äger det där, min pappa är kung"
Och sen tro på det, sorgligt!

Sen finns de ju dem som myttar om lite vanligare saker, typ som att man dammsög, piercat sig eller ätit, bara en sån sak. Och måste man ljuga om en sån liten pryl, så borde väl ändå väckarklockorna ringa?
Eller? Man tycker det iallfall, jag tycker det.

Vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Micaela svarar

Mytomaner är något av det värsta jag vet, har tyvärr råkat ut för alldeles för många såna.. Det värsta är att man inte kan prata vett i dem, för de är så fast i sin egna fantasivärld... Men jag vet precis vad du menar :/



Fin blogg du har också!

2010-08-31 @ 21:05:23
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Lögner är ngt av det mest menlösa som finns, enligt mig. Jag menar, hur svårt kan det vara att stå för vad man gör..?

2010-08-31 @ 22:20:59
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se/
Postat av: Micaela svarar

SV: Kort sagt alltså, världen vore bättre utan mytomaner ;)

2010-08-31 @ 23:04:37
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0