Var bara tvungen.

Namn: Matilda Eriksson
Piercingar: Näsan, tungen och naveln.
Tatueringar: Inte än.
Längd: 170
Skostorlek: 38-40
Hårfärg: Blont.
Fräknar: Yes, på sommaren.
Kär: Ja, lyckligt.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, hus på landet. 
Röker du: Nej, inte änsålänge :P
Vilket schampo använder du: Elvital och schwazkopf.
Vad är du rädd för?  iinte mkt, små djur kanske
Gillar du att tvätta: Nope, men man måste.
Gillar du berg- och dalbanor: Nja, är höjdrädd.


Senaste…
Filmen du hyrde: Ojojojoj.. Måste varit en skräckis med Felicia, om någon stol :P
Filmen du köpte: Titanic och PS. i love you.
Låten du hörde: Don't stop believin.
Låten du laddade ner: Oj, det minns jag inte.
Personen du ringde: Min pojkvän.
Personen som ringde dig: Min pojkvän.
TV-program du såg: Humm, De dudeson(?) in America.
Person du tänkte på: Hjärtat mitt. 


Favorit…
Låt: Oj, alla är bra :P
Sak att göra: Olika från dag till dag.
Sport: Ridning.
Dryck: Saft.. och öl :)
Kläder: Har massor.
Film: Humm..
Bil: Subbis :)
Serie: Kollade alltid på Greys anatomy förut, men sen blev det hoppigt mellan avsnitten :(

Har du någonsin…
Gråtit över en kille:
Huhu, ja.
Gråtit över en tjej: Möjligt, eller.. nej.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja.
Blivit arresterad: Ja.

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit: Logiskt sett ingen.. Men typ, två.
Hjärtan brustet på grund av dig: Typ, en, eller det var båda.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Humm, ingen tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hela mitt namn? Typ 2 kanske.

Senaste…
Boken du läste:
Kalla kårar -  havets hemlighet.
Personen du fick e-mail av: Någon från Bloggshoppen.
Personen du fick sms av: Älsklingen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, typ.. aldrig?
Saken du köpte: Ett par skor.. idag.

Vad har du gjort idag: Gått ner till stan.
Brukar du svära mycket: Jag vet inte?
När stiger du upp på morgonen: När jag vaknar.
Vad har du på dig: Trosor, bh och ett par skor:O
Vad ska du göra ikväll: Mysa.
Vad är du allergisk mot: Dumma människor.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Ja, om jag får hjälp:P

Håkan Hellström eller The Ark:
Ingen.
Salt eller socker: Till?
Gillar du ketchup: Yummie!
Är du glad nu: Ja :)
Var du glad igår: Lite:P
Vad dansar du till: Bra musik.
Stockholm är…: Stort och fånigt.
Göteborg är…: Öhm.. Stort? 
Kan du sjunga: Klart jag kan, alla kan.
Spaghetti eller makaroner: Till vad?
Land du vill besöka: Thailand, USA, Island, humm.. England igen och Polen .


Kommentarer
Postat av: nathalie

någon hotmail jag kan skicka bilden till? har tagit bild med linnet på. Jätte snygg!

2010-08-16 @ 15:52:56
URL: http://nathaliesalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0