Sånt som knappt är värt att läsa.

Bloggade absolut ingenting igår. Som ni förhoppninsvis la märket till.
Var och storhandlade, super mycket och det gick bara på 800.-
Sen iväg mot ÖB för att handla sånt som inte är någe roligt, typ tvål och rengöringmedel.. Det gick givetvis på 200.- Så en tusing spenderades på sånt som egentligen är nödvändigt, och det är ganska bra tycker jag.
Hade det varit på Kvantum här nere, hade det minst gått på 2000, det tror jag alla gånger.

Men hur kul är det att läsa om att vi har storhandlat?
Hmm..

Vi åkte ut till King, skulle gå på speedway, men det började regna, så det blev inget.
Vi åkte in till stan för att köra in Jocke och sen Jompa, eller tvärtom, så vi var i stan 3 ggr igår. Skulle åkt in en fjärde, men det blev det inte.
Mådde även pissilla, som jag gjort i två dagar nu, och hoppas verkligen inte att jag är så illamående idag, för inatt ska vi vara vakna och åka runt i Sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0