My day.

Ååh, nu är jag hemma.
Har varit i stallet och fixat lite.
Såg att det låg ett brunt linne i XS och en svart tröja i stl S i mitt skåp, har jag fått det? Är det mina gamla? Eller hur har de kommit dit? Vet någon så kan ni skriva det ;)
Tog iallafall hem det, så ligger det i tvätten.

Stannade till på Lekia och köpte en kul grej åt Nova, hon fyller snart 3.
Sen in på Willys och köpte ett kuvert, har fått en tröja såld.
Skönt det, men nu är pengarna slut igen.
Just, hittade Anastasia, så som jag har letat.
♥ på den !

 Nu blir det garaget, hämta någonting och sedan åka och lämna en kostym till lilla Fredrik, Marcus kusin.

Angående inlägget under, givetvis så finns det flera klackar än de jag listat.
Men det verkar inte miffon förstå?
Nej men så söt jag är, ska inte hålla på att smutskasta folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0