Helgen.

Ni kanske undrade hur det gick på bröllopet?
Som ni kanske vet sedan tidigare så vad jag ganska oense med Michis, över en larvig grej?
Men meen, det gick faktiskt oväntat bra, allting var så vackert.
Och trevligt, men ärligt så orkar jag inte skriva om hela alltet, för det blir alldeles för jobbigt.
Och långt.

Iallafall, det var sjukt vackert iallafall.
Blev uppbjuden både av lillis och hans pappa, tur att man inte var nykter.
HAH, och sen när jag skulle gå ner till bilen, så av någon anledning så går det hål på min öl.
Sen hämtade jag en ny öl och hämtade tobbe som skulle med, fast vi glömde honom(?)
Så då ramlade jag och ölen gick sönder IGEN, hallå - vad är det för jävla tur?

Så jag gav upp det, iallafall, aspackad var jag så Andreas, jag och hjärtat mitt + någon av andreas kompisar åkte til Max, jag beställde i mitt alltför onyktra tillstånd, hur kunde det ens bli rätt?

Iallafall, Älsklingen tröck i sig två max hamburgare, och jag tog några pommes tydligen.
Väl hemma, så sätter vi på Social Distortion's livkonsert, jag börjar rocka med gitarren och däckar i soffan.

Älskling väcker mig och jag vaknar mitt i natten över att jag sitter fast i min bh, så antar att han fick klä av mig.
På morgonen vaknar jag, och jag har aldrig någonsin varit så bakfull i hela mitt liv.

Som de flesta vet så har jag problem med att kräkas, jag dregglar bara..
Vilket ledde till att jag fick ligga och hulka nästan hela dagen, tillslut så somnade jag 2 ggr.
Sov typ 3-4a timmar på dagen alltså och sedan vid 7 blev det pizza hos älsklings föräldrar.

Nu blir det ingen mer alkohol på ett tag..  


Kommentarer
Postat av: Moa

fett snygg header!

vart har du gjort den?

och jag har frågestund på min blogg så kan du fråga något?

2010-08-09 @ 13:33:20
URL: http://moaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0