Bara för att..

Namn: Matilda Eriksson
Tilltalsnamn/smeknamn: Tillan
Födelsedag: 23 Maj
Hemstad: Nyköping
Ögonfärg: melerade
Hårfärg: Blont
Längd: 170cm 
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Hmm.. Jag har ingen :) 
Stjärntecken: Tvilling
Sko stolk: 38 i klackskor och 40 i gympaskor.
Är dina föräldrar skilda: Yes. 
Skor idag: Mina DC och har hållt på att gå in ett par kilklackar.
Mest använda fras på msn: En gubbe som med detta  komando :I
Det första du tänker på när du vaknar: Vart är Marcus?
Dina bästa kännetecken: HAH, jag vet inte-.-
När går du och lägger dig: Oftast efter nio, men innan tio. För jag älskar att ligga i sängen :P
Bästa minne: Fest hos Jimmy -09, då mötte jag min prins :)

Favoriter

Färg: Vit, svart, öhm.. Rosa, typ :P
Mat: Ömömömöm, jag älskade skolans currykyckling :P
Sport: Å ridsport.
Djur: Hästus, hund och kisse.
Glass: Jag gillar något stort och sött, med cola och choklad, men vet inte vad.
Godis
: ÅÅÅå körsbär och lakrits flaskor är gott. 
Affär: Oj, har nog ingen :O
Sallad: Den man gör själv.
Bokstav: M :)
Nummer: SeeX, mitt turnummer.
Tuggummi: Å, den där från Extra som är vit och blå:P
Helgdag: Fredag
Festdag: Finns det en speciell ? :O
Årstid: Sommar & Vinter. 
Tandkrämssmak: Hmm, i don't know.
Radiostation: Lyssnar knappt på radio.

Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Servitris, polis och ridlärare.
När vill du dö: När jag gjort allt och inte hunnit fått rynkor.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Min pojkvän, Marcus.
Vem är högljuddast: Alexander och Funken.
Vem får dig mest att skratta: Oj, Malin fick mig ofta att skratta.
Vem har du känt längst: Samboo, men a, inte längre. Typ?
Vem är blygast: Runkens sandra.
När grät du senast: Inatt, eller nyss.
Vad är den bästa känslan i världen: När man är kär & lycklig.
Värsta: När man blir sviken.
Vart vill du bo i framtiden: Med min pojkvän, gärna på landet.
Hur länge tror du att du kommer leva: Hm, svårt att säga.

Har du någonsin


Varit kär
: Yes I'm.
Rymt hemifrån: Ja. 
Skolkat: Ja.
Sovit utomhus: Ja.  
Gråtit i skolan: Ja.
Spytt i skolan: Hm, inte vad jag vet. 
Velat bli modell: Ja.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja.
Sett en död människa: Ja.
Druckit alkohol: Nej, aldrig (A)
Ätit sushi: Nej.
Varit på scen: Ja.
Retats: Ja.
Blivit nerslagen: Nej. 

Du?


Sjunger bra
: Jag lyssnar aldrig på mig själv.
Dushar dagligen: Nej. 
Kommer överens med dina föräldrar: Mamma, ja. 
Gillar åska: Nej, fy !
Spelar något instrument: Blockflöjt ;)
Äger en iPod: Ja.
Går till kyrkan: Nej. 
Sover med gosedjur: Pojkvän, godsedjuren står på hyllan bredvid :)
För dagbok: Blogg.
Sjunger i duschen: Gör mest ljud.

This or that:

Pepsi/Cola: Coke.
McDonalds/burger king: Burger king.
Singel/gruppdate: Pojkvän.
Choklad/vanilj: Vanilj.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/veg: Kött. 
Tv/film: Båda.
rr/trummor: ?
Adidas/nike
: Don't care, båda är pruttmärken.
Kinamat/mexikanskt: Liiiiiis & lääkol :)
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Helst inget, men döv. 

Kan du:

Gå ner i splitt: Noo.
Skriva med båda händerna: Uuuh, ja så länge det inte ska vara snyggt. 
Vissla: Ja.
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja.
Ha dina ögon i kors: Ja.
Nudda näsan med tungan: Ja.
Dansa: Ja klart.

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Mumma.
Du pratade i tfn med: Mumma.
Msnade med: Sara Axelsson.
Du kramade: Marcus.
Du skällde på: Öhm, jag vet inte?
Sportade med: Spelade boll med hjärtat i lägenheten :P

Senast du:

Skrattade
: Today.
Grät: Inatt eller idag.
Filmen du såg: JAg minns inte vad den heter, innan det snabba cash.
Tuggade tuggumi: När jag skulle köpa fransfärg, förra veckan tror jag.
Drog ett skämt: Jag behöver inte det :P 
Sjöng en sång: Hmm, det gör jag omedvetet.

Random:


Vilket land skulle du vilja besöka
: alla 
Hur många kuddar sover du med: Jag har fyra, men jag snor oftast marcus tre, så sju.
Dricker du mjölk: Ja.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Spridd med vinden.
Hur många signaler innan du svarar: Hm, jag brukar oftast börja dansa till ringsignalen, så många.
Är du ett hälsofreak: HAH, nej.
Vad är det värsta vädret: Spöregn, sånt där som piskar. Eller blötsnö.
Lekte du med barbie som liten: Ja :)
Hur många ämnen har du ig i: Orkar inte springa och kolla :P

Kommentarer
Postat av: zhyan

sv; tuusen takk! så utrolig søt du er ;D

2010-08-03 @ 20:24:40
URL: http://zhyank.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0