scch.

Ni suger på att kommentera, vet ni det?
Ni gör mig opepp, iallafall när jag ser det höga antalet som läser, men inte en endaste lämnar en rad. Dåligt.
Shame on you!

image description
Ny bild till "Sscch It's a secret" tänkte jag, dröjer väl inte länge innan någon har härmat mig med denna med?;)
Juste, jag hade slutat att vara provokativ, sorry.

Har precis duschat och tvättat håret, nu ska jag klä på mig.
Hjärtat kommer snart så ska vi till mina svärföräldrar och kolla läget, sen ska jag ut till King och tvätta hans sår. Förmodligen fått en spark, men han verkar inte ha ont iallafall, phu.

Ikväll blir det chili con carne till kvällsmat, i like it alot.
Imorse blev jag inringd, eller förflyttad kanske man säger, till Stenvik.
Sound good, eftersom jag har fläskat på mig med säkert 0,5 kg så behövs all träning i vardagen man kan få.

Vill rida, men min fotjävel gör fortfarande skitont, fattar inte vad som har hänt. Hände runt v.15, sen dess har jag haft foten lindad, igår tröttnade jag på lindandet och köpte en sån där fotskena som finns på Apoteket, kostade 149.-  så tänkte whata.

Hoppsan, nu måste jag gå ut.
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0