Snart är det dags.

Inlägget som kom upp nu skulle kommit upp i tisdags morse, eller nej, i måndags tillochmed. Bra app :/

Sitter på lite frukost nu, ska snart sätta igång lite potatis och börja duka borden.
Idag är det kycklinggryta och potis, jag hatar skolpotatis, bleee.

I em så är det möte också, jag som hade velat lega och mysa bara, men det brukar gå ganska fort
Marcus skulle köra mig, så snäll :) min lilla ängel.

Har packat sex kartonger och nu är de slut, hjärtat ska hämta sex stycken till idag, halva köket är nedplockat, ska sätta igång med lite gardiner se tänkte jag, och badrummet.
Jag vill flytta nuuuuu. Men verkar inte bli denna helg heller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0