Ny lägenhet.

Nu har vi äntligen flyttat och städat ut gamla lägenheten. Men har dykt upp massa smågrejer som vi måste fixa. Trist med oärliga människor, usch!
Är som ett barn på julafton, har köpt ett spel som jag haft till datorn förut, men det har bara funkat på en dator, kräver en hel del.
Så nu köpte jag det till wiit, har inte hunnit spela det ens, är typ 2 veckor sedan jag köpte det också.

Hoppas att soffan kommer snart, längtar ihjäl mig alltså. By the way, har ni något knep om hur man får bort röklukt? Vi har prövat med ättika och doftljus.

Och fram tills nästa inlägg så kan ni fundera på vad detta är för något, själv har jag ingen aning. Det är inte till vin och inte till kastruller, hålen är för stora och hyllorna för små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0