Bättre sent än aldrig.

Egentligen så vill jag läggs mig ner och sova igen, hade varit underbart. En varm. Gosig. Säng. Wow, snacka om skönt.

Ska snart gå och borsta tänderna, så är det bara att hoppa på cykeln och trampa iväg, det är ju inte så långt som tur är :)
Idag är det -8 grader ute, wtf! Igår var det -0,5 liksom, ingen liten skillnad :/
Bara att ta på vinterjackan.

När jag slutat så kommer Emelie med familj på fika, dock så är det väldigt stökigt här, eftersom vi håller på att flytta :p
Har slängt 6 sopsäckar med skit, duktiga mig. Och sparat tre, en med kläder, en med jackor och en med vinterkläder. Så det är faktiskt inte bara mitt.

Men sen har jag packat fyra kartonger också, håller på med en femte nu, med krukor och sånt tråkigt.
Körde alla lakan och handdukar igår, blev 3 Ikea kassar.
Alla galgar är nere, så nu är det nog bara köket kvar? Ska börja där idag tänkte jag, ta ner alla maskiner och eventuellt porslin som inte används.
Snart klart, äntligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0