2 år går fort.

Är sjukt sugen på att tattuera mig, typ bakom örat eller något. Kanske i örat t.o.m. Inte alls sugen på att fortsätta på armen för jag vet hur ont det kommer att göra, men några grejer till + färgen. Sen är den full.
Ska ju köra lite på magen, kanske uppe i nacken och sen vid örat, har jag väl tänkt. Så jävla snyggt.
Säger dock inte vad jag tänker göra, risken att någon tar efter är stor.
Dock så är nog den i nacken provocerande, så den kommer jag säkert få tejpa över när jag ska vara seriös.
Men den har jag velat göra sen jag var typ, 16?
Tror inte så många vet om det ännu, dock så berättade jag ju om mitt fiskskelett som jag ville ha i örat, men jag är lite chicken tror jag, haha! Man vi får se, armen ska bli klar först.

Och just nu är inte gaddningar prio ett, eftersom vi beställt ny soffa så ska jag spara pengarna till den, efter det blir det nytt soffbord och matbord.
Köpte ju en ny matta precis, 2 tv's, soffan och en tv bänk.
Sen ska vi väl fixa rummena först, det är kanske det viktigaste, först och främst.
Det är dags snart, jag kan inte fatta.

"Man blir ju tillsammans med någon för att vara tillsammans med denna i resten av sitt liv, så tänkte iallafall jag."
Underbara du, jag älskar dig 2 år igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0