Upp tidigt imorgon.

Längtar till imorgon bitti, då ska vi äntligen ut på våran första stäcka, så blir väl att gå upp vid halv fem imorgon, usch. Känner mig inte speciellt motiverad till det, men det är kul. Jätte kul.
Nu sitter jag här vid datorn, Marcus kollar på någon hockey dokumentär som jag tycker är tråkigt, resten av familjen antingen gör honom sällskap, läser eller kollar på iPaden, så då får jag sitta vid iMacen och leka.
Har adressändrat de sista, förutom Ellos som inte ens går att maila, och är ett riktigt skitföretag.
Igår kom vi hit runt sex och träffade Billy, farfar och farmor direkt, käkade lite och tog några öl.
Sen hem och sova, idag har jag sovit oroligt.
Vi var ute hos Marcus kusin och körde/åkte snöskoter. Tycker snöskoter känns felstavat, men den vill att jag ska stava så? Hm, snöscoter, snöscooter, snöskooter? Hm, kan inte bestämma mig om vilken stavning som ser bäst ut.
Iallafall så åkte jag med Marcus bror, det var läskigt. Har ju bara åkt en gång förut, och det var i Romme ned för backen. Det här var ute på isen, som för övrigt är jätteläskigt. Tänk om vi skulle gått igenom? USCH.
Men det var samtidigt kul, de filmade mig och hörde hur jag skrek.
Fast vet inte om det var för att jag inte hade kontroll, om det var adrenalin eller rentutav obehagligt.
Sen åkte vi hem på lunch, sen upp hit och elda i stugan. Nu håller vi på med maten och väntar på att två till ska anlända från Nyköping, min nya jacka är för övrigt jätte bra. Bra investering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0