Grötmorgon.

Sitter och käkar gröt, som varje morgon. Idag har jag jobbat 7 dagar i streck, så det här är fredag för mig. Imorgon lunch åker vi till rallyt, så himla kul!
Vardagsrummet blev jätte fint och soffan kom i måndags, ligger i den hela tiden.

Såg att jag gått upp till 55kg, jag dog en gnutta. Tur att jag är på stenvik dessa dagar så går jag röra på fläsket.
Fungerar såklart, gick ner till 54 igår, så under rallyt blir det nog 53-52. Vore toppen.
Då äter man sunt och rör på sig, konstant.

Nu ska jag äta klart och gå och fixa mig, sen måste jag åka. Ska vara -10 idag, men det hindrar inte mig med min fina sail racing jacka, kan visa någon dag. Trött på att alla har likadana jackor, så slog till på något stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0