Saknar insperation.

Har precis sminkat mig, insåg att jag gjorde det för tidigt. Hoppas att det inte hinner förstöras.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, men jag kan inte komma på någonting.
Tänkte först ha en poncho, men sen kom jag på att det kommer säkert inte bli snyggt till mina klackar.
Vilka skor ska jag ha?
Tänkte kanske köra på mina svarta zebra marble, som jag inte använt. Trots att de är över 1½ år gamla.
Pinsamt, stakars skor.

De är nog de enda som passar att ha strumpor i, vill inte gå med öppna tår nu när det är kallt ute.
Eller ska jag ha mina Rimini, to die for klackar liksom.
Muuums, dem får det bli.
Men på kroppen då? Skor och smink är alltid så lätt, idag har jag rosa skuggning med inslag av vitt glitter.

AAH, har satt jag och bloggade, glömde bort det! Började liksom skriva för ca 20 minuter sedan, hehe.
Iallafall. Jag har inga kläder, som vanligt :(

Vill verkligen ha min klänning som jag använt en gång, men den är nog lite för fin för det här, dessutom kort.
Men snygg, åååh :S
Sen skrev Josefin att hon skulle köra på svarta strumpbyxor, det är ju alltid snyggt. Men sen kom jag på att jag har ju ingenting att ha till dem?
Så snälla, ge mig inspo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0