Lycklig.

Å, vet ni hur glad jag är?
Den sista skorpan ur huvudet föll precis, fatta! Jag ha ringen mer knöl i huvudet, tjoho! :D
Fick brev om den häromdagen, och den var godartad - det var ju skönt.

Har skrivit shoppinglista för imorgon, ska till Ikea, tänkte dyka in på Gina och H&M också, så får vi se om jag hittar det jag ska ha. Köpte en sminkpalette med 120 färger i, hade hoppats på att få den i veckan, men ikke.
Hoppas på att få den på måndag så jag kan träna, skulle vilja hålla på med makeup tror jag, men jag vet inte riktigt.
Ska kolla runt om de fått in distansutbildningar nu också, så kan jag köra det samtidigt som jag jobbar, känns som om jag inte vill sitta fast i samma hål allt jämnt.

Har en jätte rolig nyhet, som kanske, bara kanske kommer att gå vägen.
Jag skulle mer eller mindre dö utav lycka, om det blev så.
Jag hoppas, hoppas massor. Men mer om det får vi veta på måndag.

Nu måste jag börja laga mat, är lite hungrig, ska ni göra något speciellt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0