Halva soffan.

Den är månaden har jag en sparar månad, hitills har jag sparat halva soffan som jag ska köpa, så nästa lön så kan jag nog kanske få hem den? Vet inte riktigt hur jag ska göra, eller om jag ska vänta tills vi flyttar.
Jag får se.

Kom på att om exakt en vecka så ska jag tattuera mig också, säger inte var/vad ännu, men visar när det är klart.
Hade velat ha en till ponny, fast en med vingar.
Det är typ de väsen jag tror på. Enhörningar och pegasus:ar, det är det bästa jag vet, otroligt vackert.
Kanske ska satsa på det i min garderob sen? Lite snygga enhörningsteckningar kanske, hm. Vore snyggt. Tror jag.

Nu måste jag städa lite, ska besiktiga lägenheten på torsdag och vill inte att det ska se ut hur som helst, även om han bara ska kolla väggarna, tak och golven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0