Dumma mänsklighet.

Idag är jag besviken på mänskligheten.
Jag skulle köpa en väska utav en tjej, som jag TROR att jag vet vem det är sedan tidigare.
Hade köpstopp förra månaden, så hon lovade att hålla den till mig.
Jag skrev igår att jag var i stan, och hon ville ses inom 10 min, men jag hann inte.
Eftersom att jag först skulle hämta VIP korten, sen stallet och sedan handla och posta paket, sedan hämta väskan.

Vi skulle höras senare för hon skulle på bingo.
Men ingen hörde av sig, jag skrev senare på kvällen och undrade hur det blev.
Jag fick till svar att hon behövde sälja den fort, för att hon hade "en räkning" att betala dagen efter.
Jag erbjöd mig att åka in igen dagen efter, men fick inget mer svar.

Idag skrev jag igen, och då svarade hon att den var såld, men hallå?
Har man lovar så har man lovat, dessutom så sålde hon den igår.
Hur kan man då vara så oärlig och inte säga att man sålt den?
Riktigt besviken, har lust att lägga upp konversationerna här så ni också får se hur svinaktiga människor kan vara.
Så nu vill jag inte gå ut.

Hoppas att min bäbis kommer med posten imorgon, då kanske jag blir lite glad..are.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har skickat ett mail till dig, kolla gärna in det :)

2011-11-01 @ 15:13:56
URL: http://piecesmm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla din mail igen :)

2011-11-01 @ 19:47:48
URL: http://piecesmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0