Mini-hiss!



♥ Gina tricot's nyheter, trist att alla kommer att ha de nu bara.


Dessa shorts - to die for! Ska åka in och köpa ett par snarast.
Likaså med denna nyhet:


Sjukt mumsiga, beror ju lite på hur de sitter också.
Och se dessa linnen:


Så f*cking mums!

Hoppas att de är kvar när jag ska åka in. Dock så rekomenderar jag nog inte att storväxta människor har på sig detta. Skulle vara ganska motbjudande. Tycker att de borde starta en affär för storväxta människor, som i USA.
Och där ska det bara finnas de kläder som passar dem, och inte små kläder, små kläder = små människor, och tvärtom.
Tycker faktiskt att små kläder ska slutas göra i stora storlekar.
Kalla mig vad ni vill, men så tycker jag.
De kan ju alltid se det som en morot att kunna gå i de små kläderna och kanske trappar ner lite, vad vet jag.
Jag behöver nog inte oroa mig än på ett tag, har gått ner två kilo. På tal om det, Tjoho!


Kommentarer
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Haha, håller fullt med om det att alla kläder inte bör göras i stora storlekar. Vissa kläder ser helt enkelt inte bra ut på alla, det är bara att erkänna. Är du för stor, besök ett gym eller lägg ner hamburgaren, försök inte trycka ner dig i ett korvskinn! (:

2011-05-15 @ 18:08:58
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0