Hairlook + outfit.

Kom från Cruisingen för ett tag sedan, var väl sådär väder. Gick knappt att åka, kom ingenstans på två timmar, så vi gav upp. Kul att se gamla människor, som är betydligt äldre än mig bete sig så fruktansvärt omoget och smutsigt. Såg även gamla vänner, och allting är sig likt. Förutom jag, jag verkar vara den enda som växer fort?
Ingen aning, men det spelar heller ingen roll. Jag har det jag har, det är jag lycklig för.

Kommer lite bilder.





Lite update på min hårfärg, som jag kommer att ha ett tag, måste vila håret nu.



Min outfit för today också, var väldigt tjusigt sminkad, men var helt slut så hade stora påsar under ögonen och såg inge vidare ut när jag kom hem, så detta får duga :)

När vi kom hem så drog vi ner till Lisa och hans, kollade till Billy och lämnade lite hundpåsar och en säng. Han verkar ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0