Jag bestämmer!



♥ Mitt jobb - Älskar det verkligen, det är så bra och alla människor är helt klart bäst!
(Sen tror ju gärna vissa att jag inte kunnat få jobb innan, grejen är den att jag älskat att glida, dock inte längre ;)

Nytt stall- Tjoho vad kul! Somnade nästan direkt fast det blåste storm här. Nu vet jag att det blir bra. Har inte riktigt fattat det än bara. 

♥ Pommes - Men skojar ni eller? Så sjukt gott, äter alltid pommes + grillkrydda + böörni = sjukt gott.



Människor som tror de känner mig - Ja ni hör väl själva? Är ganska trött på att höra, men gumman såhär är det!
Skämtar ni eller? Jag tror att jag känner mig själv bäst, pys va!

↓ Folk som tar jobb oseriöst - Men gud, jag hatar det! Hört om vissa som kommit till jobbet och inte skött sig, inte visat något intresse, vad har man då där att göra? 

↓ Dataspel för 3åringar - WTF, hur ska en 3åring klara det om inte jag gör det? Buhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0