Trött efter jobbet.

Har varit hemma i snart 1½ timma, det känns kanske som fem minuter, jag är så trött.
Hade glömt hur jobbigt det var att jobba.. Nästan, det var massa nya ansikten. Typ tre, eller ja. Två kände jag igen, men ja. Strunt samma.

Jag fick koka gröt idag, den blev tjock som klister i slutet, älskar när folk informerar mig om det. Som om jag inte ser det? Hallå?
Strunt samma, håll bara god min så blir allting bra.
Jag är så sjukt trött att jag skulle kunna somna precis just nu.

Vi ska snar tåka och handla, jag vet inte om vi ska tvätta idag också, imrogon hinner jag inte. Då jobbar jag 8-16,45.
Jag mötte en läskig gubbe på vägen till jobbet, han stirrade och nästan klädde av mig med blicken, snusk.
Sen när jag cyklat förbi så vände han, då hade jag hoppat av cykeln för att det var en backe där, jag började jogga och cyklade fort som tusan tills jag såg befolkningen, det gav mig is i magen.
Han var snuskig, dö gubbe lilla dö.


Kommentarer
Postat av: Evelina King

Jaha, nu förstod du mig nog fel. jag menar att det är tur att det bara är folk som inte är friska som gör sånt, tänk om majoriteten av folket hade prungit runt och dödat djur? Självklart ska dom ha straff dom med, även om dom kanske inte får det.

2011-07-04 @ 19:16:41
URL: http://improveme.se/evelinaking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0