Tidinställt inlägg.

Idag är jag ledig så jag och Mathilda ska ut till stallet, kul att vi fann varandra ganska snabbt. Fast hon är mycket yngre än mig. Men jag gillar henne, hon var intresserad av att kolla på stallet som jag står i, så då frågade jag ifall  hon ville hänga med idag, och det verkade hon vilja.
Så hon borde komma närsom.

Tänkte tvätta innan, typ 10-13, men såklart hade någon bokat BÅDA passen i BÅDA tvättstugorna, hur typiskt är inte det då? Men jag tror inte att någon kommer att tvätta, så jag ska gå ner nu vid elva och se om någon använder dem. Annars så tar jag dem.
Sånt förstör verkligen min dag, jag blir så less på sånt.
Om man nu inte vill ta med sig sin tvättcylinder upp så kan man ju tex, är det den 18 man tvättar så sätt för fan inte cylindern den 20 då, utan sett den 17 eller låt den sitta kvar.
Eller boka ett nytt pass och DYK UPP!
Hur dum får man vara? Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0