Skohylla.

Köpte en ny skohylla idag, skorna svämmade verkligen över. Precis överallt.
Har fortfarande ett par som inte får plats, så jag måste verkligen köpa en till hylla.
Denna var två meter hög och 60cm bred, så tre par skor på varje hyllplan, tror det var sex stycken. Men fick ställe skor uppepå också. tur att jag är lång.
Stannade en stund på stan och shoppade lite, visar sen.



Sen käkade vi på hamnmaggan, det sög. Så sjukt dålig personal, inte ett dugg service minded.
Tur att vi inte var matrecensenter, då hade de legat illa till.

En kass bild på lilla hyllan, mums!
Haha, snyggt att nästan bara ha svarta skor, knappt några som syns ju, buhu.



Längesen det var bilder på bloggen, se så kul det blev här, hann inte ens hämta ut paketen på posten.
Så jag får göra det imorgon när jag slutar, slutar ju halv två imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0