Sitter i min handduk.

Idag har jag inte bloggat på tre dagar, som ni kanske märkt.
Slutade vid elva idag, tänkte rida. Men det är för varmt och för mycket insekter. Jag som ville så gärna.
Men får titta till honom istället och smörja in hovarna. Hoppas att han står inne under taket så går det smidigt.

Jag har inte gjort ett dugg efter att jag kommit hem, kom hem och såg två postavi:er, men att jag inte får hämta ut paketen förrän efter fem, vilken dum regel, helt sjuk. Jag vill ha mina saker nu, nu på en gång.
Jag har duschat och sitter fortfarande i handduk, om typ 45 minuter kommer Gunvi, Marcus faster och hämtar mig.
Då ska vi in till stan, kika lite. Jag kanske hoppar av hos mamma så hon får köra hem mig, med min nya hylla. Vi får se vad jag orkar idag.
Hade varit kul faktiskt.

Nu ska jag höja volymen, veronica maggio såklart och välja lite kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0