Shoppingtur 2.

Hämtade ut mina paket idag, å minns ni att jag beställde ett par Rimini från Nelly men att jag skickade tillbaka dem MOT en 39. De lovade dessutom att hålla dem till mig, när jag fick beskedet om att få pengar istället så började jag verkligen gråta.
Efter det har jag letat som en idiot efter dessa, men de är svåra att få tag i.
Men jag vann aktionen hos en tjej här på blogg.se.
Så nu har jag dem igen, aldrig kommer vi att skiljas åt ♥

Här kommer bild från dagens shopping.



Enn NYPD tjocktröja, som jag letat. Mys, såg nu att jag hade köpt en medium men skulle köpa en small. så jag får åka och pröva en small imorgon och se om den sitter bättre.
Ska även se hur mysbyxorna sitter, köpte dem aldrig men ångrar mig lite nu, så får nog göra det.
En NYPD t-shirt, mysig sovtröja, älskar t-shirtar.
tre 3-pack low cut sockor, lila, rosa och blå, 13.-/st
Rimini klackarna.
Lacoste gympaskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0