Så himla nervös.

Jag tycker så himla synd om min fina vän Johanna just nu, hon är själv på jobbet med tre vikarier som inte varit mycket i kök.
Jag lärde upp Mathilda senast igår, då var vi två. Gud jag kan inte sluta tänka på det, jag tycker så synd om dem.
Men jag hörde att Emelie hade gått in och hjälpt Johanna, toppen. Då blev jag stolt över henne :)

Jag är så stressad och håller kontakt med Johanna om när Mathilda kan sätta igång alla grejer, usch. Tur att det inte är lika mycket imorgon så jag hoppas det går bra nu.
Jag sitter och undrar om jag gjort tillräckligt?
Lärde jag henne rätt?
Kunde jag gjort mer?

Ja, gud. Jag har så dåligt samvete att jag inte är där (har ingen tid att jobba i helgen, men vill ändå vara där)
Kunde gått in fyra timmar eller vad som helst, bara för att underlätta.
Men jag hoppas att det kommer att gå bra nu.

Nästa vecka kommer fina Anette tillbaka, som jag längtat!
Snart kommer Gunilla också, men det dröjer lite :( Dock får jag väl ingen längre tid med dem, tyvärr. Buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0