Nu måste jag sova.

Idag har det varit min sista semesterdag, och jag har inte gjort något vettigt alls. Snacka om ångest.
Men går bara fyra timmar imorgon, blev inringd i fredags, eller var det lördags så undrade de ifall jag kunde jobba, absolut! De kan lita på mig minsann :)

Har frostat ur frysen och gjort rent kylskåpet idag. Vet ni hur mycket smuts det finns i en frys? Betydligt mer än vad jag trodde. Kan man ju säga.

Sen var vi ute i stallet med lilla Novisen, satt på min höft med två stora hästar på varje sida, det tyckte hon var kul. Lite läskigt när de ville nosa på benen, haha. Så söta!

Har en video på king som jag ska ladda upp också, från när vi badade. Gick ut och rullade sig direkt, väldigt kul.
Nu måste jag sova, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0