Min planer.

Har tjatat som en idiot om att vi ska slänga skåpluckorna som stod i den ena garderoben, men inte fått något direkt respons.
När vi här om dagen småtjaffsade om skräp så sa han något i stil med att jag bara sparar på mig och aldrig vill kasta något.
Då svarade jag; Jag har faktiskt tjatat jätte länge om att få bort det där, pekar på två överfulla svarta sopsäckar med skit + en på balkongen om vi glömde och typ 10 skåpluckor + lite till.
Och tjoflöjt så bar det iväg.
Vi fyllde lilla polon och for iväg, så idag har jag rensat lite till, ska sälja lite och lägga ut lite mera kläder.
Och två av skåpluckorna gick inte ens in i bilen, så de står kvar. Morr.

Men det blev så fint när det blev klart, ska köpa en hylla utav grannen som jag ska ha skorna i. De ska äntligen få en egen hylla. Hade kanske tänkt att ha krokar på ena sidan som jag kan hänga väskor på.
Och mittemot hade jag nog tänkt att ha en klädstång där man kan hänga jackorna.
Låter inte det fint? Å, jag bara drömmer!
Jag har tillochmed en matta där nu, hihi.
Det här blir min andra walk in closet, dock så skulle jag vilja få nytt golv där inne. Men det tänker vi inte lägga på en hyreslägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0