Mår dåligt.

För första gången så kan jag sitta upprätt, det känns skönt.
Har inte spytt sen igår eftermiddags.
Jag har gått ner över ett kilo, så nu är jag nere på 52, ser helt okei ut faktiskt.
Haha, har på New Jersey houswifes på, det är så kul.
Låg i sängen hela dagen igår, kännde mig piggare mot kvällen, idag har jag kunnat gå på toa utan att må illa.
Jag har legat i soffan och fått lite sällskap av marcus. Vi visste ju inte vad jag var för sjuk, så han ville inte vara nära mig, eftersom han ska börja jobba imorgon.

Idag har vi kollat på film med Runken, jag har druckit en hel liter med nyponsoppa och ätit typ 10 minuter av en pizza.
Nu måste jag lägga mig ner och vila igen, ska jobba på Tisdag så måste bara vara frisk tills dess.


Kommentarer
Postat av: emilia

hur blev du matförgiftad? låter inge roligt alls! Krya på dig!

2011-07-10 @ 20:24:03
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0