Hiss & Diss


Mitt jobb - Hur många tror ni hissar sitt jobb? I do! Jag älskar det, och nästan alla fina människor som jobbar där, och så många som jag lärt känna. Jag har haft så kul och vill aldrig lämna er.


Ett eskalerande danceparty!
Börjar med en - slutar med mängder, ni måste kolla klippet!

 

Att åskan är slut - Å äntligen, nu kan man sluta ha ont i huvudet, sluta vara rädd å så himla skön luften blev efter det.




Onepiece - Att gå ut med dem, jag kan ha min hemma, kanske ner till tvättstugan. Men jag går nog inte ut med den, inte på stan, thats a big nono.

Falsk marknadsföring - Så jävla dåligt, var inne på choose då de stod halva reapriset eller mer, då tänker man ju då är det halva priset på reapriset, men sen när man kommer dit så är det halva priset av vanliga priset.
Som kommer cheeefen och är skit snoffsig, de förlorade en trogen kund iallafall.

♣ Hamnmaggan - Jag fick se i tidningen dagen efter att det var kärringen som ägde stället som hade tagit oss först, som var sådär trist och tråkig. Som inte lät oss sitta vart vi ville, gud så dåligt.
Nej dit går jag aldrig mer, tacka vet jag OT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0