Hemma nu.

Kom hem för typ 1½ timme sen, vi stannade och köpte pizza på vägen hem.
Tur att man har råd med allt, vissa klagar på små enkla saker?
Jag förstår inte. Hjärtat ska till tandläkaren nu i augusti, ni vet väl att det finns en försäkring som ger er ett fast pris varje månad? Sjukt skönt, då kan man bara ringa och be om hjälp när det behövs utan att betala den där jätte summan som kan bli ibland, tex. när man ska laga tänder :)
Glad att jag skaffade det iallafall.

Blev lite shopping på loppisen iallafall, höll på att bli sur där innan jag hittade lite.
Blev en dieselkjol, gitarrstöd, skjorta till mig, skjorta till Hemi och en tröja till Nova.
Helt sjukt vad folk säljer ibland, men jag blev glad och nöjd :)
Sen skildes Mathilda och jag åt, sen blev det att hämta ut paketet med min nya parfym i, luktar helt okey faktiskt.
Nu måste jag sova, borde ligga i sängen redan. Gääääsp.

Älskar folk som inte har egen fantasi, gör annat än att läsa min blogg, tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0