Guldfisk.

Har jobbar idag, gick bättre än jag trott. Trodde jag skulle vara helt slut, men det var inte så farligt.
Hade inskolning med en tjej idag, det gick bra faktiskt.
Fattar inte hur jag kan få så många inskolningar, fast det är bara kul!

Cyklade och mötte en tjej, skulle köpa en såkallad guldfisk skål, vet inte ens om jag ska använda den. Men fick den för 20.-, så det var billigt, så jag slog till.
Kanske bara har lite fina saker i den, jag har helt enkelt inte bestämt mig.
Såg att en tjej försökte sälja sin för 300.- på samma sida(!) Snacka om att sätta i halsen.
Jag vet inte ens vad de kostar i affären? Någon som har koll?

Nu tänkte jag spela, ska jobba två dagar till. Sen ärjag ledig igen, tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0