Dumma åska.

Gud vilken hemsk natt det har varit, åskan började runt halv 10, då stängde jag av datorn och drog ur sladden.
Vi gick och la oss och då började helvetet, det dundrade och jag trodde att det var dags för jordens undergång, jag var så rädd.
Jag grät och skakade i flera timmar, det var inte en lugn stund och det åskade så att hela huset skakade.
Snacka om snuskigt.
Hoppas jag slipper det inatt, sägs att det ska åska och dundra inatt med. Men jag hoppas verkligen inte det.
jag är så trött och jag vet inte hur jag ska orka jobba natt ifall jag inte kan få sova, tror jag sov i två timmar inatt. Kanske tre, jag snodde tillochmed Marcus snuskiga dunkudde och gömde mig under, allt för lite tystnad.
Nu tänkte jag fläta håret och lägga mig, somnar snart sittandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0