Dags att fota.

Sitter här hemma och kolla igenom rean en sista gång. Jag kanske missade att beställa någonting sist?
Ska snart fota det jag köpt denna vecka, beställde ju även smink från en tjej.
Och jag var helt säker på att det stod oanvändt när jag beställde och när jag fick hem allt så var allting nästan tomt. Så gick jag in på sidan och då stod det att det var väl användt.
Hur kul är det då?
Jag kan, eller tänker INTE använda någonting som någon annan har haft i ögonen, äckligt. Så sjukt mycket bakterier. Jag har ingen aning om vad hon har gjort med borsten, eller ja. Ni vet, blä.

Men om någon vill ha en mascara från Lancôme eller en easy eyeliner från YSL så får ni dem, betala bara fratkostnaden om ni bor en bit ifrån. Mascaran luktar helt okey och är inte slut, så det finns en del kvar.
Eyelinern är nog gammal, så den slänger jag.
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0