Börjar bli bra.

Piggnade till igår mot kvällen, kunde sitta upprätt tillochmed.
Fast jag var tvungen att lägga mig vid halv tio-tio, har alltså varit vaken heeeela dagen. Duktigt va?
Idag vaknade jag vid sex, låg yrvaken och trodde jag skulle jobba. Sen kom jag på mig själv, att jag börjar ju inte förrän imorgon, så då somnade jag om.
Så jag sov till åtta, låg i sängen och surfade lite. Gick upp och värmde på lite gröt och ett stoooort glas med fruktsoppa. Mums!
Jag har ätit en hel portion med gröt, och det gick fort. Jag har fått tillbaka aptiten, hoppas jag :)

Fast jag kommer nog inte våga äta pizzan som ligger i kylen, som vi åt igår. Jag vill inte bli sjuk igen :(


Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA

SV: Ajdå, låter inge kul! Jodå det är bara bra! :D

2011-07-11 @ 16:40:43
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0